Op één avond maak je kennis met 3 x 6 andere hockeyouders/leden/sympathisanten van alle leeftijdscategorieën, van veteranen tot kuikentjes. Om daarna op de club zelf samen te komen met alle deelnemers voor het afsluitende dessert en feest.

Hoe werkt het?

Je schrijft je in via deze link http://www.rahc.be/?eid=6986183 om één van de gangen van het diner bij jou thuis te bereiden voor 3 andere koppels: aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht. Of, als het even niet past om iets bij jou thuis te doen dan is er de optie om het dessert te sponsoren (en de club) door een bijdrage van 50€ per persoon.

Wij regelen dan de organisatie en planning.

Een avond ziet er ongeveer zo uit:

  • 18.30u: Apéro op het eerste adres
  • 19.30u: Vertrek naar adres 2
  • 20.00u: Voorgerecht op adres 2
  • 21.00u: Vertrek naar adres 3
  • 21.30u: Hoofdgerecht op adres 3
  • 22.30u: Vertrek naar de club
  • 23.00u: Dessert en after party

Zie hieronder (lees meer) voor de "veel gestelde vragen" over het event, ontkrachting van Fake News, kortom: geen enkele reden meer waarom u niet zou meedoen!

 

 


Waarom?

Als speler of ouder van een spelend kind lijkt de afstand tussen de leeftijdscategorien soms groot. Door de trainingen en wedstrijden die op verschillende uren plaats vinden is het soms moeilijk om contact te hebben met andere mensen/leeftijdscategorieën op de club.

En toch is het belangrijk en leuk om een goed netwerk uit te bouwen in alle geledingen van de club en weten bij wie je terecht kan als er weer eens een vraag komt (een “hoe zat het ook al weer” vraag).

 

Enkele veel gestelde vragen:

  1. Moeten we iets betalen?Indien je kookt betaal je enkel de kosten van drank en eten voor je gasten, niets meer. Indien je dessert kiest, betaal je 50€ per persoon (geef toe, een prikje voor een all-inclusive 4 gangendiner!). Omdat er ook ouders zijn die vooraf helpen door een lekker dessert te maken dat wij op de club zetten, gaat dit geld grotendeels naar de werking van de club.
  2. Moeten we iets meenemen voor de gastvrouw/heer?Neen, enkel jezelf, je partner/vriend/vriendin en je goed humeur.
  3. Hoe weet ik waar ik moet zijn of wat ik moet klaarmaken?Je krijgt een week op voorhand een mail met de gang die bij jou gaat doorgaan (steeds één van de twee keuzes die u heeft gemaakt bij de inschrijving). We sturen je dan op de dag zelf een mail met het eerste adres (aperitief), zij die het aperitief organiseren weten dit uiteraard dan al een week, maar zij hebben de avond voordien een enveloppe in de bus gekregen met voor alle deelnemers twee enveloppes: de adressen van voor- en hoofdgerecht. Let wel op, je mag die enkel openen op het einde van elke respectievelijke gang (aperitief of voorgerecht) op straffe van een tournée generale ….
  4. Ik ben single of mijn partner kan niet, kan ik dan deelnemen? Geen probleem, vraag een andere vriend/vriendin of ze zin hebben om jou te vergezellen die avond. Het is wel de bedoeling om per twee deel te nemen.
  5. Mag ik kiezen waar ik terecht kom die avond?NEEN! Het is de bedoeling om nieuwe mensen te leren kennen binnen de club, dus dat zou tegen de doelstelling ingaan. Wat wel eventueel kan is dat je ons een mailtje stuurt naar progressivedinner@rahc.be als je absoluut niet bij iemand terecht wil komen die avond en we houden er dan rekening mee (het moet plezant blijven...). Je kan ons (Tim Joosen of Rudi Van Laer) ook rechtstreeks aanspreken als je dat liever doet. Wij behandelen dit uiteraard discreet.
  6. Nemen er ook buitenstaanders deel?Neen, het zijn enkel mensen die bij de club betrokken zijn zijn als ouder, lid of sympathisant!
  7. Kom ik bij leuke mensen terecht?Dat kunnen we bijna garanderen, maar niet helemaal….echter, je bent verzekerd van 3 koppels per adres en van het feit dat elke gang maximum 1 uur duurt en u dan weer vertrekt naar een volgend adres. Een beperkt risico dus, dat je avond niet zal vergallen.
  8. Wat met de kinderen?Best een babysit vinden of ze bij oma/opa/broer/zus/buren/etc. laten slapen…
  9. Ik moet twee keuzes invullen op het inschrijvingsformulier, maar wil absoluut enkel mijn keuze, kan dat?Ja, gewoon tweemaal dezelfde keuze ingeven. We gaan er wel van uit dat dit enkel wordt gebruikt voor het dessert, als je zelf niet thuis kan of wil ontvangen, anders wordt het moeilijk voor ons als organisatoren om de planning te maken.
  10. Wat moet ik klaar maken en in huis hebben?Laat je inspiratie de vrije loop…wij verwittigen op voorhand indien er iemand geen vlees eet, vegetariër is of iets niet mag eten. En voor zij die denken dat het hoofdgerecht het lastigste is: hou er rekening mee dat meestal de mensen die apéro of voorgerecht doen al hun beste beentje hebben voorgezet, dus qua hoeveelheid eten en drank kan je best niet overdrijven. O ja, vergeet tenslotte niet om iets non-alcoholisch in huis te halen voor BOB!
  11. Nog vragen?: stuur een mailtje naar progressivedinner@rahc.be en we antwoorden zo snel mogelijk! Je kan ook voor meer informatie bij Annick Averens of Yvette Tholenaars terecht die bijna altijd op de club aanwezig zijn als de jongsten spelen.

Wij hopen jullie massaal te mogen begroeten op de Progressive Dinner 2019!!!